19-27 = Pay & Play!

Publicerat: 2023-05-29 11:20 - Skrivet av Johan Tapper

9-hålsbanan öppnar igen för spel lördagen den 3 juni och gör det nu även som en Pay & Play bana under perioden 3 juni - 15 november.

En av Stockholms mest uppskattade 9-hålsbanor är nu öppen för alla med Pay& Play under en begränsad period. Du som medlem har nu möjlighet att bjuda med familj och vänner som saknar golf-id eller grönt kort för spel på vår vackra bana. Det finns inget krav på aktivt medlemskap för att boka tid.

Viktig generell information
- Minst en person i bokningen skall ha grönt kort.
- Medlemmar och gäster ska alltid boka starttid på banan. Vi tillämpar inte bollränna. Det är bokningsbart mellan 06:00-21:00 alla dagar.
- Gäster betalar greenfee i samband med bokning. Vi tar inte längre emot betalning av greenfee i vår reception eller via swish, endast Min Golf gäller för betalning. Bokaren av starttid är betalningsskyldig för hela bokningen.
- Ingen gäst till medlemsrabatt appliceras på greenfee. (Grundpriset på greenfee är sänkt för alla)

Greenfee
- Greenfee vardag – 280 kr (junior upp till 21 år, 140 kr)
- Greenfee helg – 330 kr (junior upp till 21 år, 165 kr)
- Önskar du spela 2 varv bokar du detta i vår reception, du erhåller du 50% rabatt på gällande greenfee för ditt andra varv. Bokas i mån av plats.

Ankomstmarkering & greenfeekontroll
- Kom ihåg att alltid ankomstregistrera dig på plats i vår reception eller via apparna MGbokning eller OnTag. En ej ankomstregistrerade tid räknas som no show och erläggs straffavgift med 150 kr via faktura, gäller både medlemmar och gäster.
- Vi genomför regelbundna greenfeekontroller. Ertappas du på banan utan att ha bokat tid och betalat greenfee erlägger du dubbel gällande greenfee samt riskerar att rapporteras till hemmaklubb.

För dig som vill boka en starttid men som inte har ett golf-id
Välkommen att kontakta vår reception på 08-564 206 00 (knappval 2) så hjälper vi dig med din bokning.

Golfa schysst!
Precis som på våra andra banor är det viktigt att vi alla Golfar schysst! Det handlar bland annat om att laga nedslagsmärken, lägga tillbaka torv och ta hänsyn till banpersonalen. Om du är ny i golfen vill vi att du sätter dig in i vad det handlar om att Golfa schysst! På länken nedan hittar du mer information och instruktionsfilmer.
GOLFA SCHYSST