Sandra Westerdahl

När jag för första gången som 5 åring fick en avkapad järn 5:a av min pappa så kunde jag inte ana att detta otroliga spel också skulle bli mitt yrke. Jag höll på med olika idrotter som barn men fick som 13 åring ta hand om klubbens knattar och det var där som det första fröet såddes. Jag går in i mitt 25:e år som PGA Golftränare och jag stormtrivs. Har arbetat på en rad olika golfklubbar och arbetat mig uppåt från Göteborgs området, sedan vidare till Smålands området och faktiskt en gång i tiden Mälarö Golfklubb, det var i början av 2000-talet när flyttlasset upp till Stockholm gick.

Passionen för att lära ut står mig varmt om hjärtat. Tycker fortfarande det är vansinnigt roligt att utveckla golfare. Att få fram sitt budskap sin filosofi och få ta del utav golfarens utveckling det är magiskt kul!

Jag ser verkligen fram emot att få vara med i Troxhammar och Mälarös utbildningsverksamhet, det känns hedrande och jag är taggad att få starta igång med verksamheten och nu närmast vinterverksamheten!

Kontakta mig så tar vi din golf till nya nivåer!
sandra@malarogk.se

Boka lektioner här

Mikael Hällgren

I vår svingstudio och inomhusanläggning är ni välkomna att göra utprovning av klubbor och köpa av oss, ta en lektion och få ut flera parametrar med vår teknik, mät upp din slaglängder och inte minst utveckla din golfsving till en ny nivå.

Jag erbjuder träning på alla nivåer. Min ambition är att hjälpa golfare att bli bättre och ha roligt på resan. Här finner du information om både lektioner, kurser och resor. Hör gärna av dig om du vill anmäla dig eller ställa frågor.

Du kan boka dina lektioner och kurser i receptionen på Troxhammar GK eller per mail och telefon till direkt till mig. Du kan också boka direkt via vårt bokningssystem.

Boka gärna ett lektionspaket till rabatterat pris för bästa utveckling och kontinuitet i din golf.

Varmt välkomna att utveckla din golf och ha roligt med mig!

mikael@malarogk.se

Boka Lektioner här

David Lundeén

Som tränare är min vision att hjälpa spelare på alla nivåer att förbättra sitt spel. Oavsett om du är nybörjare eller en erfaren golfare kan jag anpassa min undervisning för att möta dina individuella behov och mål.

Min undervisningsfilosofi är baserad på en kombination av grundläggande teknik och individuell anpassning. Jag tror att en stark grundteknik är nyckeln till framgång, samtidigt som man tillåter spelarens unika stil och personlighet att lysa igenom.

Jag strävar efter att skapa en positiv och stödjande miljö under lektioner, där du känner dig motiverad och trygg att utmana dig själv.

Tveka inte att kontakta mig för att boka en lektion!
david@malarogk.se

Boka letioner här