Ankomstregistrering

Alla spelare, medlemmar & gäster, ska senast 15 minuter innan sin bokade tid ankomstregistrera sig.

En ej ankomstregistrerad tid räknas som no show och erläggs med straffavgift.

Ankomstregistrering kan ske på plats i vår reception eller digitalt via MGBokning och OnTag.

Ankomstregistrering via Min Golf

Medlemmar och gäster som erlagt greenfee via Min Golf kan ankomstregistrera sig digitalt.

Du måste tillåta att appen hämtar din plats. Ankomstregistrering är möjlig tidigast 2 timmar innan starttiden.

1. Öppna appen MGBokning
2. Klicka på Bokningar
3. Välj den aktuella bokningen
4. Scrolla ner på sidan och välj Ankomstregistrering

Ladda ner appen Android Ladda ner appen Iphone

Ankomstregistrering via OnTag

Ankomstregistreringen är individuell vilket innebär att samtliga spelare själva behöver ankomstregistrera sig. Ankomstregistrering är möjlig tidigast 2 timmar innan starttiden.

Du måste tillåta att appen hämtar din plats.

1. Öppna appen OnTag Scorekort
2. Klicka på Anmäl ankomst