Medlemsansökan 2025

Medlemsansökan 2025 - för spel på både Mälarö och Troxhammar

VI ERBJUDER RABATTERAT MEDLEMSKAP UNDER HÖSTEN 2024, INKLUDERAR EJ SPEL 2025. KONTAKTA KANSLIET VID INTRESSE.

Mälarö Golf har två banor, en 18-hålsbana och en 9-hålsbana. Troxhammar Golf har två banor, en 18-hålsbana och en 12-hålsbana. I alla våra medlemskap, förutom medlemskapen på korthålsbanorna (greenfeemedlemskap), ingår spel både på Mälarö och Troxhammar.

Varmt välkommen med din ansökan via formuläret nedan. FORMULÄRET ÖPPNAR FÖR ANSÖKAN 16 NOVEMBER.

Medlemskapet är personligt och löper kalenderårsvis (1 januari – 31 december) med automatisk kalenderårsvis förlängning om det inte sagts upp. Begäran om utträde eller förändring av medlemskategori ska ske senast 31 oktober innevarande år.

Årsavgiften för respektive medlemskategori består av en medlemsavgift och en spelavgift. Medlemskapet aktiveras automatiskt så snart hela årsavgiften är betald.

Vid påminnelse efter förfallodag tillkommer en påminnelseavgift på 60 kronor.

Mejl - kansli@malarogk.se
Telefon - 08-564 206 00

Vi har för närvarande fullt i medlemskategori 57 hål alla dagar alla tider. Önskar du ställa dig i kö klicka här.