Spel & medlemsansökan 2024

Spel- och medlemsansökan 2024 - för spel på både Mälarö GK Skytteholm och Troxhammar GK

Mälarö Golf har två banor, en 18-hålsbana och en 9-hålsbana. Troxhammar Golf har två banor, en 18-hålsbana och en 12-hålsbana. I alla våra medlemskap, förutom medlemskapen på korthålsbanorna (greenfeemedlemskap), ingår spel både på Mälarö och Troxhammar.

Varmt välkommen med din ansökan via formuläret nedan.

Spel och Medlemskap är personligt och löper kalenderårsvis (1 januari – 31 december) med automatisk kalenderårsvis förlängning om det inte sagts upp. Begäran om utträde eller förändring av medlemskategori ska ske senast 31 oktober innevarande år.

Medlemsavgift till golfklubben är 600 kr för seniorer respektive 300 kr för juniorer, resterande del är spelavgift till bolaget.

Vid påminnelse efter förfallodag tillkommer en påminnelseavgift på 60 kronor.

Mejl - kansli@malarogk.se
Telefon - 08-564 206 00

Vi har för närvarande fullt i kategori 57 hål alla dagar alla tider. Önskar du ställa dig i kö klicka här.