Mälarö Damer

Mälarö GK Skytteholms Damkommitté

Mälarö GK Skytteholm återupplivat damkommittén. Vår ambition med att driva en damkommitté för Mälarö GK Skytteholm är naturligtvis att ordna aktiviteter för oss damer som spännande föredrag, träningar, tävlingar och resor. Vi vill också vara med och påverka och hjälpa till med klubbens övriga arbete som involverar oss damer, t ex inom 50/50-visionen och klubbens och de andra kommittéernas arbete.

Vi som ingår är Anki Boman-Nordin, Annika Åkesson, Monica Jansson och Anna Lindblom.

Vårt arbete drivs genom regelbundna möten och vi kommer informera klubbens damer via våra nyhetsblad som skickas ut via mejl och kan hittas här på hemsidan under fliken ”Damkommitté”.

Vi välkomnar gärna fler engagerade damer i vår kommitté och för att driva enstaka aktiviteter. Kontakta oss om du är intresserad av att delta och om du har idéer och uppslag som passar i vårt uppdrag.

Vänliga Hälsningar och svinga lugnt

Damkommittén Mälarö GK Skytteholm