Ny arrendator Mälarö Golfkrog

Publicerat: 2022-10-31 15:21 - Skrivet av Johan Tapper

Vi söker en ny arrendator till Mälarö Golfkrog.

På Mälarö GK Skytteholm har golfkrogen drivits av Lena Jonasson i 6 år. Under dessa år har en stabil verksamhet byggts upp och 2022 ansågs det vara en av Stockholms bästa golfkrogar när medlemmarna själva betygsätter sina egna golfkrogar. Vår krögare har av personliga själ valt att sluta. Vi vill rikta ett stort tack till Lena och hennes personal för ett fantastiskt arbete under dessa år. Vi kommer sakna dig!

Vi söker därför en ny arrendator till Mälarö Golfkrog, om du känner någon som är intresserad av att ta över krogen på Mälarö, tipsa oss gärna.

Vi söker en krögare som vill driva golfkrogen i nära samarbete med oss. Du skall vara en kreativ entreprenör med känsla för hur man skapar en varm, välkomnande och trivsam miljö för medlemmar och gäster och som kan laga god mat och hålla öppet utefter våra och golfspelarnas önskemål. Vi vill utveckla anläggningen tillsammans med dig som krögare.

Mer information hittar du här.