Junior

En starkare juniorverksamhet!

Vi vill att varje junior som deltar och utvecklas inom juniorverksamheten ska fortsätta vara golfare genom hela livet. Genom en blandning av attraktiv golfträning och ett engagerat ledarskap ska vi ge varje ung golfare möjlighet att utvecklas inom golfen efter sina förutsättningar och ambitioner. Framförallt ska vi ha roligt!

Varmt välkommen till juniorverksamheten på Mälarö GK Skytteholm!

Sportadmin - för anmälan och kommunikation

Från och med säsongen 2022 använder vi oss av verktyget Sportadmin för anmälan till träning och för all kommunikation gällande träningsgrupper, läger och andra aktiviteter.

Vid anmälan är det därför viktigt att ni fyller i rätt kontaktuppgifter till junior och målsman för att inte missa något!

Vi önskar även att alla som deltar i våra träningar laddar ned Sportadmins app. Genom appen kommer ni kunna ta del av schema, utskick och anmälan/frånvaro till träning.

Betalning av träningsavgift sker nu direkt i samband med anmälan, så nu slipper vi fakturor i efterhand!

Anmäl dig här!

Välj Mälarö GK Skytteholm som en av dina favoritföreningar när du spelar hos Svenska Spel!

Gräsroten

Varje år delar Svenska Spel ut 35 miljoner till svensk föreningsidrott genom initiativet Gräsroten. Genom att välja en eller flera favoritföreningar är du som kund med och möjliggör satsningen. När du spelar tillfaller poäng din favoritförening. Poängen räknas sedan samman och omvandlas till pengar i slutet av året. Ju fler poäng desto mer pengar till klubbens ungdomsverksamhet.

Läs mer om Gräsroten och välj dina favoritföreningar på svenskaspel.se.

Gräsroten

Britt Bergström